domingo, 29 de mayo de 2011

Nire azteburua


















Atzo, maiatzak 26, nire urtebetetzea izan zen, 12 urte
bete nituen. Esnatutakoan, zukaldera joan nintzen eta amak gozari berezia prestatu zidan, geroago nire aita eta aizpa zoriondu egin zidaten eta opari batzuk eman
zizkidaten, erloju bat, zapatila batzuk eta liburu bat. Gosaldu ostean, eskolarako zuku eta gaieta batzuk eraman nituen. Eskolara eldutakoan, nire lagunak soriondu egin zidaten eta eguerdian zukuak eta gailetak banatu nituen, nire laguna Marinaren laguntzaz. Oso ondo pasatu nuen, eta ziurrazki, urrengo asteburuan nire familia eta nire lagunekin nire urtebetetzea ospatuko dut.


Ostiralean, nire lehengusinen etzera joan nintzen egun bat pasatzera. Zapatu goizean nire bi lehengusuak eta ni erosketak egitera joan ginen bakarrik. Arratzaldean, nire izeko, lehengusuak eta ni, Sopelanako ondartzara joatea erabaki genue arratzaldea pasatzera. Nire izeko galdu egin zen eta bi emakumei galdetu zien nondik joan behar genuen, zeren orain dela urrteak ez zela joan Sopelanako ondartzara. Lau terditan elduginen eta zazpiretan joan ginen, han ondartzan, uretara joan ginen surfeko tabla batekin, baina nire lehengusua, olatu handi bat etorri eta sur-
f tablarekin eskuan eman eta min handia hartu zuen. Gero nire lehengusina eta ni, nire lehengusuari arean lurperatu genuen. Ondoren dutzetan dutzatu eta izozki bat erosi sigun izekok eta azkenik Galdakaora bueltatu ginen.





Gaur, maiatzak 29 estarriko min handia daukat, eta etzean gelditu behar izan dut, izozkiagaitik izango zen...

Andere Fuentes



1 comentario:

  1. BAI GOXOAK GAILETAK ETA ZUKUAK! ZORIONAK ETA URTE ASKOTARAKO ANDERE.

    ResponderEliminar