miércoles, 8 de diciembre de 2010

DURANGOKO LIBURU AZOKA ETA ARTESAUTZA AZOKA

Kaixo Andere naiz eta zubi onetan egin ditudan gausak kontatuko dizuet . Atso, abenduak 6an Durangoko liburu azokara joan nintzen aita, ama eta nire lehengusinarekin. Iritsi ginenean jende mordoa zegoen eta eraikinaren erdian zuhaitz handi bat, liburu pila bat zeuden eta jende batzuk mosorratuta propaganda ematen. Postu batean bazegoen liburu pila bat eskailera forma egiten, irudi honetan ikusi ahal duzue. Nik liburu bat erosi nuen "Hegoak" du izenburua eta Aprilynne Pikek idatzitakoa, oraindik ez naiz irakurtzen hasi baina gogo handiak ditut hasteko.












Gaur, abenduak 8, Durangoko artisautza asokara joan naiz nire ama eta aitarekin, baina han sartzeko euro bat eta hogei zentimo ordaindu behar du pertsona bakoitzak, izan ere, umeak doainik sartzen dira. Sartu ginenean hainbat gauza zeuden, adibidez, agure bat mimbrezko zestak eta seaskak egiten suen, beste neska batek kristalezko lepokoak, izpiluak, brotxeak... , neska bat gozokizko erastunak, piruleta erraldoiak, fruitu lehorrak karamelizatuak eta ainbat gauza gehiago, bi mutil larruzko zapatak eta eskularruak egiten zuten, neska bat eta gizon bat eskupilotako pilotak, eskularruak... eta gausa gehiago, beste batzuk egurrezko koilarak, sardezkak, eta platerak egiten zituzten.
























No hay comentarios:

Publicar un comentario