domingo, 29 de mayo de 2011

Txori txikia





Ostiral arratzaldean nire aitak nire futbol taldekiden gurasoekin bilera bat izan zuen sei terdietan. Nire ama eta biok muguruko plasara joan ginen ia lagunen bat zegoen. Irade, Pili eta Naroa aurkitu genituen. Iraide, Naroa eta Pili joan zirenean nire aita oraindik ez zen heldu eta nire amak nire aitari deitu eta aparkatzen zegoela ezan zion nire amari. Euskadi kalean aparkatu zuen. Lemoako Okindegiaren ondoan urkitu zuen txori txiki hori, eskuarekin hartu eta bat-batean konturatu zen ez zekiela egan egiten eta muguru plasara ekarri zuen txori txkia. Ni nire lagusuarekin jolasten egon nintzen eta nire amak deitu egin zidan, ni korriketan joan nintzen eta nire amaren eskuetan ikusi nuen txori txiki hori. Nire aitaren lagun batek kutxa batean suloak egin eta txori txikia barruan sartu. Etxerako bidean nire aititeren lagun batek ezan zidan, moko txikia bazuela berdelon bat zela erta martinek ezaten badeu guk zinetzi. Etxean kaiola batean sartu eta egan egiten ikasi du.

MIKEL ALMIÑANA








No hay comentarios:

Publicar un comentario